A. Huxley:"Až lidé jednou zjistí pravdu, zešílí z ní..." - to není nutné, ale čistit se a zvyšovat vibrace a lásku ano. Začněte s vědomým tvořením své reality, nejlépe HNED!

Jak se falšovalo přistání na Měsíci

22. listopadu 2010 v 22:44 | osud.cz |  Pravda o člověku


Falešné přistání na Měsíci natáčel režisér Kubrick (1/2)

Dnes používají hollywoodští kouzelníci pro zvláštní efekty zelená plátna a počítače, a tak projekce na přední plátno uvolnila místo přídavnému stroji a Modelu T, ale na svoji dobu, obzvláště polovinu 60. let, nefungovalo u realistického vzhledu, který byl potřeba jak pro scény opolidí v 2001: Vesmírná Odyssea, tak zfalšovaných přistání Apollo, nic lépe.
Jak Stanley Kubrick zfalšoval přistání Apollo na Měsíci:
Či jak jsem se naučil přestat se bát a milovat lži.
Alchymistický Kubrick II

Jay Weidner
20. července 2009
Sacred Mysteries Productions
 "Existují velké myšlenky, neobjevené průlomy, dostupné těm, kteří dokážou odstranit ochranné vrstvy pravdy"
-Neil Armstrong, "první člověk na Měsíci". 20. července 1994
Nyní je to od legendárních přistání na Měsíci gangu NASA a Apollo čtyřicet let. Co se týká záležitosti s přistáním na Měsíci, lidé mají tendenci dělit se do dvou skupin. První skupina, z těchto dvou zdaleka největší, akceptuje fakt, že NASA úspěšně přistála na Měsíci šestkrát a že 12 lidí skutečně po povrchu Měsíce chodilo. Druhá skupina, ačkoliv mnohem menší, je ohledně svých pocitů hlasitější. Tato skupina říká, že jsme na Měsíc nikdy neletěli a že celá věc byla zfalšována.
Toto pojednání je třetím postojem k této záležitosti. Tento třetí názor spadá někam mezi tato dvě tvrzení. Tento třetí postoj postuluje, že lidé letěli na Měsíc, ale to, co jsme viděli v televizi a na fotografiích, bylo naprosto zfalšované.
Navíc tento třetí postoj odhaluje, že velký filmař Stanley Kubrick je génius, který podvodná přistání režíroval.
1) MOTIVACE PRO ZFALŠOVÁNÍ
Ale proč vůbec přistání na Měsíci falšovat? Jaký by byl motiv? Autoři Joseph Farrell a Henry Stevens nám předložili nezpochybnitelné důkazy, že nacističtí vědci vyvinuli vyspělou technologii létajících talířů již v r. 1943. Tito autoři také ukazují, že americká vláda přivezla tyto nacistické vědce do této země, aby postavili tyto vysoce vyspělé létající stroje.
Navíc věřili, že myšlenka, že mimozemšťané z vesmíru provedli invazi na Zemi, je chytřejší krycí příběh pro NASA, aby mohla tuto technologii skrýt.
Mnoho zdrojů uvnitř vojensko-průmyslového komplexu mi sdělilo, že poté, co byla Johnu Kennedymu na počátku jeho funkčního období ukázána technologie létajících talířů, pochopil, že pokrok v technologii plynoucí z létajících talířů by mohl vyřešit mnoho palčivých problémů světa. Viděl, že uvolnění této exotické technologie by mohlo směrovat k levné a k prostředí přátelské energii, mimo dalších věcí.
Brzy poté, co technologii létajících talířů viděl, pronesl JFK svůj slavný projev, kde požádal NASA, aby vyslala člověka na Měsíc před koncem desetiletí. Mnoho insiderů věří, že to byla finta JFK, jak přimět NASA a tajnou vládu své technologie talířů uvolnit. Protože všem bylo jasné, že standardní raketová technologie nemohla člověka na Měsíc a zpět dostat, JFK si myslel, že NASA bude nucena uvolnit znalosti o technologii létajících talířů, aby splnila jeho vizi a dostala se na měsíc koncem 60. let. Finta JFK měla proto vyprostit tuto vyspělou technologii ze zlovolných rukou stínové vlády.
Po zavraždění Kennedyho v r. 1963 začala NASA s novým plánem, jenž by vyřešil problém, který JFK inicioval. Tento nový plán měl NASA a stínové vládě umožnit udržet technologii talířů tajnou a přesto navenek vypadat, že standardní raketová technologie dostala člověka na Měsíc a zpět.
Někdo vysoko ve stínové vládě rozhodl, že se celé přistání na Měsíci zfalšuje, aby se zakryla extrémně nová a vyspělá nacistická technologie Spojených států jak před námi, občany, tak před našimi nepřáteli.
Jistým způsobem je postoj NASA pochopitelný. Byli jsme uprostřed studené války se Sovětským svazem. Opravdu jsme chtěli Rusům ukázat, co máme?
2) KDO TO ZFALŠUJE
Na počátku roku 1964 Stanley Kubrick právě dokončil svoji černou satiru dr. Divnoláska a chystal se na výrobu vědecko-fantastického filmu.
Když režíroval dr. Divnolásku, požádal Kubrick americké letectvo o svolení nafilmovat jeden z bombardérů B-52. Pentagon ho odmítl.
Film dr. Divnoláska byl o letce, které bylo nařízeno letět nad Rusko a shodit tam atomové bomby. Pentagon si přečetl Kubrickův scénář a odmítl jeho žádost natáčet uvnitř a vně skutečné B-52.
Důvodem tohoto odmítnutí bylo, že Kubrickův film byl jasnou satirou na armádní a americkou jadernou politiku. Pentagon nechtěl v tomto satirickém podniku Kubrickovi pomáhat.
Nezlomen tímto odmítnutím použil Kubrick různé zvláštní efekty, aby vytvořil B-52 v letu. Když se na dr. Divnolásku díváme dnes, vypadají tyto zvláštní efekty legračně a staromódně, ale v r. 1963 vypadaly velmi dobře. Je možné, že někdo v NASA viděl, co Kubrick udělal v dr. Divnoláskovi, a z obdivu k jeho dovednosti navrhl Kubricka jako nejlépe kvalifikovaného člověka, aby režíroval přistání Apolla na Měsíci. Když to dokázal udělat dobře s omezeným rozpočtem, jak by to asi vypadalo s neomezeným rozpočtem?
Nikdo neví, jak elita nakonec přesvědčila Kubricka přistání Apollo režírovat. Možná nějakým způsobem Kubricka kompromitovali. Fakt, že jeho bratr, Raul Kubrick, byl šéfem Americké komunistické strany, mohl být jednou z možností, které vláda využila, aby přiměla Stanleyho spolupracovat.
Kubrick měl také pověst notoricky nechutného vyjednavače. Bylo by velmi zajímavé být muškou na stěně během vyjednávání mezi Kubrickem a NASA.
Nakonec to vypadá, že Stanley Kubrick zfalšoval přistání na Měsíci výměnou za dvě věci. První byl v podstatě neomezený rozpočet, aby mohl vytvořit svůj vynikající film 2001: Vesmírná Odyssea, a druhou bylo, že mohl dělat kolik filmů chtěl, bez dozoru kohokoliv, po zbytek svého života.
Až na poslední film, Oči zavřené dokořán, dostal Kubrick co chtěl.
3) SOUBĚŽNÉ UDÁLOSTI
Je podivné, jak výroba 2001: Vesmírná Odyssea probíhala zároveň s programem Apollo. Práce na filmu začaly v r. 1964 a pokračovaly do uvedení filmu v r. 1968. A program Apollo také začal v r. 1964 a vyvrcholil prvním přistáním na Měsíci 20 července. 1969.
Je také velmi zajímavé, že vědec Frederick Ordway pracoval jak pro NASA a program Apollo, tak byl Kubrickovým vědeckým poradcem pro 2001: Vesmírná Odyssea.
Jakmile vyjednal dohodu, začal Stanley pracovat. Nejpalčivějším problémem pro Kubricka bylo v r. 1964 najít způsob, jak udělat, aby závěry na měsíčním povrchu vypadaly realisticky. Musel zajistit, aby scéna vypadala otevřená a expanzivní, jako by to bylo opravdu natočeno na povrchu Měsíce, a ne na pozemku studia.
4) PODVOD HOLLYWOODU
Nikdo neví, kolik věcí musel vyzkoušet, ale nakonec se Kubrick rozhodl natočit celou věc kinotechnikou zvanou projekce na předním plátně.
Je to právě použití této techniky, které zanechává Kubrickovy otisky viditelné u Apollo v celém fotografickém a videomateriálu NASA.
Co je projekce na předním plátně?
Kubrick tento proces nevynalezl, ale není pochyb, že ho zdokonalil. Projekce na předním plátně je filmové zařízení, které umožňuje, aby byly scény promítány za herce, také se zdá, v kameře, že se herci pohybují v prostředí poskytovaném projekcí na přední plátno.
Tento proces se hodil, když společnost 3M vymyslela materiál zvaný scotchlite. Byl to materiál pro filmové plátno, který se skládal ze stovek tisíc malých skleněných korálků, asi 0,4 mm širokých. Tyto korálky byly vysoce odrazivé. V procesu projekce na přední plátno je plátno scotchlite umístěno na pozadí studia. Rovina kamerových čoček a plátna scotchlite musí být od sebe přesně 90 stupňů. Projektor promítá scénu na plátno scotchlite přes zrcadlo a světlo prochází rozdělovačem paprsků, který přesměruje světlo na kameru. Herec musí stát před plátnem scotchlite, aby to vypadalo, že je "uvnitř" projekce.
Dnes používají hollywoodští kouzelníci pro zvláštní efekty zelená plátna a počítače, a tak projekce na přední plátno uvolnila místo přídavnému stroji a Modelu T, ale na svoji dobu, obzvláště polovinu 60. let, nefungovalo u realistického vzhledu, který byl potřeba jak pro scény opolidí v 2001: Vesmírná Odyssea, tak zfalšovaných přistání Apollo, nic lépe.
Abychom viděli, jak vypadá projekce na přední plátno na plátně, prozkoumáme scény s opolidmi na začátku Kubrickova filmu 2001: Vesmírná Odyssea. Když se budeme dívat na jednotlivá políčka z těchto scén, nebo je sledovat ve filmu, je třeba mít na paměti, že počáteční scény 2001 s herci v opičích kostýmech byly udělány všechny ve studiu. Nic z toho, co vidíte ve scénách s opičáky na začátku 2001, nebylo ve skutečnosti natočeno venku. Scény kolem opičáku v 2001 jsou v podstatě snímky pouště promítané na plátna scotchlite stojící vzadu.
Aby vytvořil toto pozadí pouště, poslal Kubrick fotografický tým do Španělska, aby tam nasnímal 8" X 10" snímky Ektachrome. Tyto snímky pak byly promítány přes systém projekce na přední plátno na plátno scotchlite. Herci v opičích kostýmech stáli před plátnem a přehrávali scénář.
Když sledujete 2001 na DVD, můžete v podstatě příležitostně vidět "švy" plátna za pobíhajícími opicemi. Kubrick dělal projekci na přední plátno tak obrovským a velkým způsobem, že technici byli nuceni sešít mnoho pláten scotchlite, aby mohl Kubrick vytvořit prostornost potřebnou pro to, aby byly scény s opičáky uvěřitelné.
Na tomto snímku z počáteční scény v 2001 můžete vidět švy na modré obloze, pokud se podíváte pečlivě.
Další je tentýž snímek, jen jsem ho zpracoval grafickým programem. Při tomto zpracování jsem zvýšil gama a zvýšil kontrast.
Prozkoumejte ho prosím:
Nyní můžeme jasně vidět "švy" a "stehy" na plátně projekce na přední plátno na obloze.
Abychom dostali správnou perspektivu, musíme vědět, že plátno scotchlite je hned za skalisky, která jsou postavena na zvukové scéně.
Čáry na plátně jsou trhliny na plátně scotchlite. Tyto trhliny na plátně dávají obloze zvláštní "geometrii", když je obrázek řádně zpracován, aby odhalil plátno projekce na přední plátno.
Podívejme se na další příklad. Zde je snímek ze slavné scény s "vodní dírou" z 2001:
Další snímek je tentýž, ale se zvýšeným gama a kontrastem:
Při sledování 2001, se scénami opolidí, můžeme začít vidět výmluvné otisky, které vždy odhalí, že je použit systém projekce na přední plátno.
Je třeba zdůraznit, že soubory obklopující opolidi ve filmu jsou skutečné. Jsou to "skutečné" kameny (ať již papírové nebo opravdové), které opolidi obklopují. Ale za vytvořenými skalisky je promítána scéna pouště přes projektor předního plátna.
Jedním ze způsobů, jakým poznáte, že je použit systém předního plátna, je, že spodní horizontální linie mezi skutečným souborem a plátnem scotchlite v pozadí musí být zablokována. Kubrick strategicky umístil skaliska a další věci poblíž spodku scény, aby zakryl projekční plátno. Jinými slovy, kamera a diváci by spodek projekčního plátna v pozadí viděli, pokud by nebyl nějakým způsobem zablokován. Jako součást "triku" se stalo nezbytným umístit věci mezi plátno a soubor, aby se zakryl spodek plátna.
Pomocí photoshopu jsem umístil čáru oddělující soubor a přední projekční plátno scotchlite na pozadí. Povšimněte si prosím, jak je vše v ohnisku, od oblázků na zemi v souboru po hory v poušti zatím.
Uvidíte, že zakrytí spodku plátna scotchlite je uděláno vždy, když je v 2001 použit systém projekce na přední plátno. Zakrytí plátna je jedním z otisků; je to důkaz o jeho použití. Stejně jako kouzelník na jevišti, který potřebuje dlouhé rukávy svého kostýmu, aby tam skryl mechanismus svých triků, tak i Kubrick potřeboval zakrýt mechanismus svého triku za pečlivě umístěnou linií horizontu mezi souborem a scénou.
Zde je další příklad z 2001:
A zde je tentýž sníme s moji photoshopovu linií oddělující soubor s hercem v rouchu opičím a předním projekčním plátnem scotchlite.
A uvidíte, před dokončením článku, že tento otisk, stejné důkazy, jsou jasně patrné na všech snímcích a video záběrech Apollo.
Je to tento otisk, který odhaluje nejen, že NASA zfalšovala mise Apollo, ale také JAK je zfalšovali.
Podívejme se nyní na pár snímků NASA z Apollo.
Toto je snímek z Apollo 17. Je to také skvělý příklad procesu projekce na přední plátno.
Opět jsem photoshopem doplnil linii označující zadní stranu souboru. Lze vidět, že za vozítkem je malé stoupání, které zakrývá spodek plátna. Povšimněte si také, že přestože je vše v ohnisku, od vozítka po hory v pozadí, je tam podivná změna v krajině na zemi, hned za mými liniemi. Je to proto, že fotografie hor použitá v systému projekce na přední plátno má trochu odlišnou texturu půdy, než soubor. Jak budeme pokračovat, uvidíte, že tento otisk je také konzistentní ve všech snímcích z Apollo.
Zde je další obrázek z Apollo.
A zde je má verze, kde ukazuji linii mezi souborem a plátnem.
Opět si povšimněte, že textura půdy se mění hned za mými liniemi.
Nyní pojďme na další obrázky z Apollo. Můžeme vidět, že ke stejné věci dochází zde, stejně jako v scénách s opičáky v 2001. Vždy je tu linie oddělující soubor od plátna. Dokonce i když to na první pohled nevidíte, stane se to zjevným, když se člověk s procesem projekce na přední plátno trochu více obeznámí, a obeznámí se s tím, jak je používán pro zfalšování astronautů stojících n měsíčním povrchu.
Navštivte jakoukoliv stránku NASA, jako http://www.apolloarchive.com/apollo_gallery.html, a začněte hledat sami.
Ne všechny snímky měsíčního povrchu tento proces používají. Někdy astronauti prostě stojí na souboru s naprosto (a podezřele) černým pozadím. Počáteční mise používaly systém projekce na přední plátno, pouze když musely. Ale jak mise pokračovaly a musely vypadat lépe, začal Kubrick proces zdokonalovat.
Ačkoliv můžete vidět proces projekce na přední plátno u každé mise, silně odhalující obrázky jsou v pozdějších přenosech, konkrétně Apollo 14, 15, 16 a (mé oblíbené) 17.
Zde je jich pár z Apollo 17.
Tento astronaut řídí měsíční vozítko souběžně s plátnem a toto vozítko je pouze tři až čtyři stopy daleko od scotchlite. Povšimněte si prosím, jak stopy po pneumatikách nevedou prostě nikam. Ve skutečnosti vedou k okraji souboru.
Astronaut je asi šest stop před plátnem scotchlite. Povšimněte si prosím, jak je vše v ohnisku, od kamenů a oblázků blízko kamery, až po křišťálově jasné hory za astronautem. Jak velmi brzy uvidíme, dokonce i to je nemožné.

Pokračování - 2.díl viz www.osud.cz


Už je dávno dokázané i odborníky z NASA, kteří vyvíjeli údajná zařízení k návštěvě měsíce, že nemohli nikdy s těmito předpotopními stroji tak daleko doletět a hlavně nikdy přistát a odstartovat. Spočítali to dokonce děti jednoho gymnazia v USA dle údajů NASA, že vše je jen další podvod na lidstvo.

Kdo ještě dnes věří v přistání na měsíci, v dobách 60 let, měl by si dát hodně studený obklad na hlavu a jít si lehnout do postele. Sám poslední žijící kosmonat, Neil Alden Armstrong, který navštívil ÚDAJNĚ MĚSÍC, vykládl na přednáškách v německu, že to byl dobrý fake. Nikdy tam nebyli. Na přednášce v Berlíně byl jeden známý a byl to pro něho dobrý šok.



 


Komentáře

1 Dusan | E-mail | 16. ledna 2011 v 12:50 | Reagovat

Me navic neni absolutne jasne, JAK americti kosmonaute ODLETELI z mesice s petitunovym modulem, bez poradne zasoby paliva a poradnych motoru. Unikova rychlost je kolem 9000 km/h... Hmm hmm hmm

2 Dusan | E-mail | 16. ledna 2011 v 12:51 | Reagovat

Apropos, dobra prace, clanek je vynikajici.

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama