A. Huxley:"Až lidé jednou zjistí pravdu, zešílí z ní..." - to není nutné, ale čistit se a zvyšovat vibrace a lásku ano. Začněte s vědomým tvořením své reality, nejlépe HNED!

Jak americká vláda potlačila vesmírný průmysl - část1

2. ledna 2014 v 14:56 | exopolitics |  Pravda o UFO
- článek by se hodil stejně dobře zařadit i do sekce NWO nebo Volná energie...


V roce 1955 Otis T. Carr, žák Nikola Tesly začal se široce zaměřeným veřejným úsilím vyvíjet jakýsi prototyp civilní vesmírné lodi, která by se mohla masově vyrábět k cestování a prodávat veřejnosti. Pokud by to bylo úspěšné, Carr by byl vyvinul první civilní vesmírné plavidlo na světě a učinil by revoluci v aviatickém průmyslu. Plavidlo mělo být napájeno elektrickým generátorem získávající energii z okolí a vyrábělo by antigravitační efekt pro její pohon. Carr tvrdil, že všechno, co se naučil o elektromagnetické energii a antigravitačních principech věděl od slavného chorvatského vynálezce Nikola Tesly (10.7.1856 - 7.1. 1943).


Tesla bydlel v New Yorku v hotelu, kde Carr na půl úvazku pracoval, zatímco si doplňoval studia. Tesla v roce 1915 veřejně prohlásil, že ví, jak postavit antigravitační létající těleso: "Můj létající stroj nebude mít ani křídla, ani pohonnou jednotku. Můžete ho vidět na zemi a nikdy by jste neřekli, že je to létající stroj. Přitom bude schopen pohybu dle libosti vzduchem jakýmkoli směrem a bude dokonale bezpečný." Teslův létající stroj byl napájen elektrickou energií získávanou z pozemské atmosféry a uchovávanou ve zvláštních cívkách (spirálách). Frustrovaný nedostatkem průmyslové podpory, odhalil Tesla své radikální myšlenky mladému Carrovi během tříletého období.


Tesla naučil Carra, jak se může využívat volná energie z hojně se vyskytující elektrické energie v atmosféře. Možnost, že by se mohla elektrická energie volně získávat bez potřeby drahých elektráren, vodivých drátů, retranslačních stanic, telefonních sloupů a bez výrazných ztrát při napájení, by se stala výzvou konvenčním, elektrárenským společnostem. Teslovi bylo řečeno, že jeho radikální myšlenky nemohou být financovány, protože J.P.Morgan a ostatní průmysly by nebyly schopné odměřovat volnou elektrickou energii, která by se mohla snadno získávat z atmosféry. Vskutku, Teslovi nápady byly těžkou výzvou pro financování globální ekonomiky a finančního systému.


Inspirovaný stárnoucím Teslou, pustil se v roce 1937 Carr do testování Teslových principů, když začal vytvářet model vesmírné lodi. Carr se nakonec přesvědčil, že by mohl vyvinout civilní vesmírnou loď, která by mohla cestovat do svrchní atmosféry, k Měsíci a dokonce úspěšně dosáhnout rychlosti světla. Všeho mohlo být dosaženo následováním Teslových rad, odváděním elektrické energie v atmosféře pro napájení vesmírné lodi a k uchovávání takové energie ve zvláštních "regeneračních cívkách" pro mezihvězdné lety.


OTIS CARR TVRDÍ, ŽE POSTAVÍ PRVNÍ CIVILNÍ VESMÍRNOU LOĎ NA SVĚTĚ
Carr v roce 1955 našel v Marylandu společnost OTC Enterprises Inc. a dal se do získávání nezbytných fondů a zkušených pracovníků pro stavění modelů. Ty měly být testovány, zda budou schopné potvrdit funkčnost prototypu v plné šíři. Tyto modely se lišily velikostmi a zahrnovaly i 180 cm velkou verzi, která se zkoušela, aby dokázala realizovatelnost jeho nápadů pro plánovaný prototyp letounu velkého přes 13 metrů. V listopadu v roce 1959 si Carr úspěšně patentoval svůj dizajn pro plnou verzi civilní vesmírné lodi, které říkal OTC-X1. Měla kulatý tvar, který připomínal létající talíř.


Aby pro svůj návrh získal patent od skeptického patentního úřadu, tvrdil, že OTC-X1 bylo zařízení určené k zábavě. Návod k jeho patentu tvrdil: "Tento vynález souvisí s běžnými nástroji v zábavných zařízeních a to konkrétně s vylepšeným zábavným zařízením, kde pasažéři získají dojem, že jedou v meziplanetární vesmírné lodi."


V rozhlasovém rozhovoru z roku 1959 popisoval Carr různé prováděné testy k vývoji svého prototypu civilní vesmírné lodi:


"Plánujeme postavit prototyp modelu jako zařízení k demonstraci. Nyní bych rád řekl, že jsem jisté modely postavil a testoval. Každý z nich byl pro vzdušný provoz. Jeden se úplně ztratil ve vesmíru. Měli jsme kontrolní systém a ten nefungoval. Bylo to již doděláno." ( http://www.rexresearch.com/carr/1carr.htm)


OTC-X1 se napájel jistým množstvím objektů podobných kondenzátoru, které Carr nazýval "Utrons". Na záčátku roku 1957 v rozhovoru, popisoval Carr Utrons jako: "...skladovací článek pro elektrickou energii. Při operaci to generuje elektřinu a zároveň vydává elektromotorickou sílu. To je centrální napájecí systém pro náš letoun." Utrons by zásoboval série proti sobě rotujících magnetů energií, která se požaduje pro překonání gravitačního pole Země. Carr popisuje podrobnosti tohoto procesu následovně:


"Máme v tomto systému kondenzátorové pláty a elektromagnety. Pak je tu opačné otáčení - elektromagnetická rotace v jednom směru a akumulátor, jehož baterie rotují v protisměru. Pláty kondenzátoru rotují ve shodě s baterií, abychom získali rotaci po směru a proti směru hodinových ručiček. Třetím systémem je kabina, kde se zdržuje posádka. Kabina se neotáčí, je upevněná díky skutečnosti, že se dvě tělesa pod ní otáčejí ve směru a proti směru hodinových ručiček. Proto tedy systém způsobuje, že letoun uniká z gravitačního vlivu. Loď samotná vzhledem k tomuto systému má stále integrální gravitaci, protože má stále stejnou váhu, kterou měla na začátku."


Carrův plán by vytvořil zcela nové gravitační pole uvnitř lodi. Ta by účinně využívala nulovou hmotnost (hmota) v okolí uvnitř lodi, což by znamenalo, že by nefungovaly normální zákony setrvačnosti. Tato nulová hmotnost okolí by umožnila, že loď dosáhne rychlosti světla. Umožnilo by to také pasažérům snést ohromnou akceleraci a změny směru, aniž by byli rozdrceni obrovskou gravitační silou uvnitř lodi. Carr v roce 1959 podrobně popsal složitý elektromagnetický pohonný systém své patentované lodi. Carr řekl, že veškerá elektromagnetická síla by se získávala z atmosféry a skladovala by se v příhodné kvantitě v "regeneračních cívkách" k napájení lodi během její meziplanetární cesty:


"Jsme zde schopni poprvé vzhledem k našim znalostem použít atmosférickou elektřinu jako dobíjecího systému. To je součást funkčního jádra lodi."


Carr demonstroval malý model v rozhovoru pro Fate Magazine: "Otis Carr, prezident OTC Enterprises Inc., upřesnil svá tvrzení v rozhovoru a při demonstraci hrubého modelu rotačního přístroje, o kterém říká, že je principem "volné energie cirkulační fólie" vesmírné lodi, kterou může postavit, když mu někdo dá peníze. Řekl, že se stroj může adaptovat na zařízení jakéhokoli rozměru k výrobě nepřetržitého napájení absolutně bez ztrát. Jeho okamžité použití, řekl Carr, by bylo ve vesmírné lodi, která by byla schopná létat mezi planetami při řízeném letu. Mohla by přistávat i vzlétat na Zemi podle potřeby, létat na Měsíc nebo na jakoukoli planetu našeho solárního systému, řekl.


Carr pro svůj 180ti centimetrový model naplánoval v dubnu v roce 1959 zkoušku, určenou pro veřejnost, pro přibližně 400 lidí v Oklahoma City. Technické potíže a náhlá nemoc, které Carra zastihly, vedly k tomu, že zkouška byla zrušena. Článek ve Fate Magazine popisoval neúspěch testu následovně:


"Seriózní pole badatelů UFO a létajících talířů dosáhlo na konci dubna svého neúspěchu, když široce medializovaný pokus o vypuštění modelu společností OTC Enterprises z Baltimoru Marylandu selhal. Do Oklahoma City bylo pozváno na stovky svědků Otisem Carrem, aby viděli vypuštění jeho 180 centimetrů velkého modelu OTC-X1, jakési vesmírné lodi, která funguje na principu energie "utorns". Ti, kteří tam byli, odešli zklamáni. Létající talíř nevzlétl."


Vše, co bylo veřejnosti předvedeno, byl jeho třírozměrný ilustrační náčrtek. Carra nikdo nemohl najít. Long John Nobel, slavný konferenciér newyorského rozhlasu našel Carra v nedaleké nemocnici Mercy, kam byl na osm dnů hospitalizován kvůli plicnímu krvácení. Záhadné je, že Carr onemocněl přesně v den toho, co pro něj měl být zásadní, veřejný převrat. Carrův projekt vesmírné lodi se tak stále více a více zahaloval do záhady a kontroverze. Ti, kteří se zúčastnili, byli zklamáni a někteří si stěžovali, že neviděli dokonce ani model, který se měl zkoušet.


"Nevím co se děje, ale připadá mi, že nikdy neměl v úmyslu pokusit se ten model vypustit. Neviděl jsem žádné plány toho modelu a ve skutečnosti chápu, že pan Maywood Jones představil pouze to, čemu říkal "trojrozměrná ilustrace" Carrova nápadu."


Mnozí přijali veřejnou kritiku, že Carr propagoval svůj OTC-X1, aby vyvolal zájem o svou plánovanou jízdu v zábavném parku u Frontier City v Oklahoma City. Jeden televizní reportér z Oklahoma City vyjádřil obecný pocit lidí z města: "Tahle věc nikdy neopustí Zemi. A myslím si, že mnoho z těch nesmyslů, které se šířily zprávami, jsou spojené se zábavnou jízdou ve Frontier City. Neustále jsem se snažil se tam dostat a vidět model talíře, ale oni ho ukryly."


Se vzrůstajícím nepřátelským veřejným míněním v Oklahomě, se Carr rozhodl na konci roku 1959 přestěhovat své centrum operací do Apple Valley v Californii. Aby zabránil jakémukoli veřejnému debaklu, rozhodl se neoznámit žádný další pokus dopředu. S novým finančním zázemím a velkým produkčním závodem Osbrink, který měl k dispozici, postupoval ve svých plánech dále vyvinout a odzkoušet svou kosmickou loď. Major Wayne Aho, bývalý vojenský bojový zpravodajec během druhé světové války a Carrův hlavní velící pilot prohlásil, že 7.12.1959 poletí létajícím talířem na Měsíc. O Carrových snahách nebylo moc slyšet, ani o plánech vyzkoušet jeho 13ti metrový prototyp v plné šíři. Neexistují žádné veřejné zprávy o jakýchkoli následných testech.


Zvyšující se příjmy za jeho program vesmírné lodi, který Carr prožíval, vzrůstaly také problémy s americkou bezpečnostní službou a Burzovní komisí, která vydala soudní nařízení proti Carrovi, ve kterém se nařizovalo, že musí přestat prodávat neregistrované akcie. V roce 1960, 2. června v Californii, řekl Carr publiku, kde bylo 300 lidí, že to bylo "fatální překroucení skutečnosti říkat nebo vyvozovat, že my (OTC Enterprises) přicházíme do Kalifornie zvýšit peníze na akciovém trhu."


V lednu v roce 1961 státní žalobce New Yorku, Louis J. Lefkowitz tvrdil, že Carr podvodem vylákal 50 000 dollarů. Byl obviněn ze "zločinu prodávání cenných papírů bez jejich registrace." Carr byl odsouzen na 14 let do vězení. Zároveň, True Magazine Carra označil za podvodníka s tím, že pro něj končí jakékoli zbytky veřejných sympatií. Poté, co si část trestu odseděl, byl Carr propuštěn z vězení a zmizel z veřejné scény. Trpěl podlomeným zdravím a byl odříznut od svých podporovatelů, žil v ústraní. Zemřel v Nevadě v Gardneville v roce 2005. Je zřejmé, že smělý vývoj civilního průmyslu vesmírné lodi potupně selhal. A jeho průkopník, žák velkého Nikola Tesly byl veřejně zostuzen jako lotr, který podvedl veřejnost svou divokou říkankou o tom, že postaví civilní kosmický letoun, který vlastně propagoval jako přístroj do zábavního parku.


Skutečná historie toho, co se stalo s Carrem a jeho snahou vyvinout civilní vesmírný letoun, zůstala utajena po téměř 50 let. Objevil se pouze na veřejnosti jeden z Carrových důvěryhodných techniků, který má zájem konečně říci pravdu o tom, co se skutečně stalo s úsilím prvního civilního kosmického letounu na světě.




Pokračování článku viz část 2 (nešlo sem vložit celej dlouhej článek, sorry)
Ještě musím na adresu BLOGU říct, že je sice super, že je to zadarmo, ale za tu cenu, že jenom vložení tohoto blbýho článku mi vzalo snad půl hodiny! Jednou se vkládací okno ukáže textově, jednou v html, pak to uložim, zkontroluju a stejně tam zmizí odstavcování, tak zase otevřu Úpravu, v okně je zase totálně slitej text, navíc v html bez možnosti vypnutí zobrazení html, tlačítka k formátování textu chyběj úplně, opravdu s prominutím je to systém NA POSRÁNÍ! Ted jsem znova zkontroloval a znova je text slitej bez mezer odstavců, ikdyž jsem je tam udělal i v html tagama, takže ještě jdu vložit tagy oddělující řádky, neskutečný!!!









 

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama